İzin Dilekçesi Hazırlanması

22 Şubat 2012 Çarşamba

İzin Dilekçesi Hazırlanması

İzin Dilekçesi Hazırlanmasını aşağıdaki örnekten inceleyebilirsiniz veya bu yazıya tıklayarak örnek dosyaları indirebilirsiniz.


MEMURUN İZİN İSTEĞİ

Adı ve Soyadı :..................................................
Memuriyeti :Öğretmen
Sicil Numarası :..................................................
Hizmet Süresi :..................................................
Yıl içinde Kul. Yıllık İzin :..................................................
Yıl içinde Kul. Mazeret İzin :..................................................
Yıl içinde Kul. Hastalık İzin :..................................................
İstediği İznin Mahiyeti :..................................................
İznin Başlama Tarihi :...../...../200
İzni gecireçeği Yerin Acık
Adresi Varsa Tel. No. :.....................................................................................................
...

……………………. İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRLÜĞÜNE
/İSTANBUL


Yukarda açıkladığım sebebe istinaden ...../..../200.. tarihinden itibaren (..)............ gün izin almak istiyorum.
Gereğini arz ederim.
..../..../2000
Adı Soyadı
İmzası


T.C.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
/İSTANBUL
………………. İLKÖĞRETİM OKULU
MÜDÜRLÜĞÜ
Sayı :232.1/.........
Konu: İzin Hk.
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNE
/İSTANBUL


Okulumuz öğretmeni ................................................ izin isteği ile ilgili durumu yukarıda cıkarılmıştır.
..../..../2003 tarihinden itibaren (...)................ gün izinli olmasında sakınca yoktur.
Gereğini arz ederim.


..../..../200

Okul Müdürü
T.C.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
/İSTANBUL
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Sayı :232.1/........
Konu:İzin Hk.
KAYMAKAMLIK MAKAMINA



Yukarda durumu arz edilen İlköğretim Okulu Öğretmeni ....................................................
..../..../200 Tarihinden itibaren (...)........... gün izinli sayılmasında sakınca olmadığını arz ederim.


..../..../200
İlçe Milli Eğitim Müdürü


OLUR
..../..../200
Kaymakam


Kaynak: Bu okuduğunuz içerik internet üzerinden derlenmiştir. Sitemizde yer alan içerikler özgün içerik değildir. Bu içerik sizin içeriğinizse iletişim seçeneklerinden bize ulaşıp atıfta bulunabilirsiniz. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Bilgi Arşivi

Hakkımızda

Bu Sayfa Üzerinde Aklınıza gelecebilecek tüm sorulara cevap arayacağız, sormak istediginiz birşey varsa iletişim kısmından yazabilirsiniz.

Takip Listemizden

İstatistikler


Sitemizde 33 kategoride toplam yazı bulunmaktadır!

Görüntülenme

back to top