Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Şikayet Dilekçesi Örneği

23 Şubat 2012 Perşembe

Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Şikayet Dilekçesi Örneği


BOZKIR KAYMAKAMLIĞINA
(Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlığı)


Davacı(Şikayet Eden) 
            Adresi             : ............................................................................................
                                      ............................................................................................

Tel / Faks (varsa)       : ............................................................................................

Davalı(Şikayet edilen)
            Adresi             : ............................................................................................

Şikayetin                       
Parasal Değeri          : ................................TL.

Dava(Şikayet)Konusu : ...........................................................................................
(Ayıplı mal / hizmet )

OLAY                         :  .............................................................................................
(Şikayetin açıklaması)
Kaynak: Bu okuduğunuz içerik internet üzerinden derlenmiştir. Sitemizde yer alan içerikler özgün içerik değildir. Bu içerik sizin içeriğinizse iletişim seçeneklerinden bize ulaşıp atıfta bulunabilirsiniz. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Bilgi Arşivi

Hakkımızda

Bu Sayfa Üzerinde Aklınıza gelecebilecek tüm sorulara cevap arayacağız, sormak istediginiz birşey varsa iletişim kısmından yazabilirsiniz.

Takip Listemizden

İstatistikler


Sitemizde 33 kategoride toplam yazı bulunmaktadır!

Görüntülenme

back to top